WSTĘGA  SUDETÓW  POLSKICH  TRASA D26

MASYW ŚNIEŻNIKA - Miedzygórze

Proponowana trasa:  Międzygórze – Dolina Wilczki – schronisko „Na Śnieżniku” – Żmijowiec – trawersy Jaworowej Kopy –Dlina Bogoryi –Międzygórzez wykorzystaniem pieszych szlaków turystycznych niebieskiego, czerwonego i szlaków rowerowych (dojazd transportem indywidualnym lub PKS )

Start:  Z centrum Międzygórza wyjście ul. Śnieżną w kierunku Śnieżnika i dalej szlakiem czerwonym do rozwidlenia dróg, dalej drogą w lewo (dawniej czarny szlak) doliną Wilczki, szlak czerwony zostaje po prawej stronie. Po osiągnięciu skrzyżowania szlaków niebieskiego i zielonego dalej oboma szlakami do schroniska „Na Śnieżniku” . Ze schroniska szlakiem czerwonym na Żmijowiec i pod Jaworową Kopę gdzie szlak czerwony idzie dalej na Kopę, a my drogą rowerową obchodzimy Kopę od strony południowej. Po spotkaniu szlaku zielonego, za jego znakami ok. 450 m w dół i w lewo dobrze widoczną drogą nieoznakowaną zjazd do doliny Bogoryi . Dalej drogą wzdłuż strumienia do wylotu ulicy Sanatoryjnej.

W sumie: dystans 16 km, przewyższenie 500 m
 mapka trasy (linia łamana, czerwona) stworzona na bazie portalu mapy.cz: